Front Office Medewerker
In Ommen, het bruisende hart van het Vechtdal, liggen de prachtige horecabedrijven Hotel de Zon, Paping Hotel & Spa, Landgoed het Laer en golfrestaurant Hooge Graven. De diversiteit aan bedrijven maakt dat er voor iedereen wat te doen is en geen dag hetzelfde wordt.
Hotel de Zon, een 'landmark' aan de oever van de Vecht. 35 luxe hotelkamers, restaurant op topniveau, heerlijk terras en hippe beachclub.
Paping Hotel & Spa, het gemoedelijke hotel met sauna, zwembad, wellness en beautyafdeling. Hier gaan activiteit en ontspanning hand in hand. Met 37 comfortabele hotelkamers, een grand café, puur en eerlijk restaurant en een fijn terras.
Landgoed het Laer, een eeuwenoud schitterend landgoed en perfecte locatie voor bruiloften, evenementen en nog veel meer.
Restaurant Hooge Graven, met misschien wel het mooiste terras van de regio is dit restaurant de thuisbasis van Golfbaan Hooge Graven. Naast de vele leden trekt één van de mooiste banen van Oost-Nederland ook veel green-fee spelers.
Wij zijn een hospitality groep met vooruitstrevende ondernemingsgeest die iconische ontmoetings-, verblijfs- en belevingsplekken (her-)ontwikkelt, bezit en exploiteert, ieder uniek in design en karakter maar opererend vanuit dezelfde uitgesproken moderne gastvrijheid en met bijzondere aandacht voor gastronomie, natuur en welzijn – verrassende ervaringen op zichzelf, onvergetelijk in combinatie.
Voor onze hotels zijn we op zoek naar een parttime en fulltime:
Front office medewerker
Hoe ziet een dag van onze front office medewerker eruit?
Met een kopje koffie in je hand bekijk je allereerst de overdracht van je collega van de dag ervoor en stelt prioriteiten voor die dag. Tot 11 uur checken er een aantal gasten uit dus deze bereid je voor. Vervolgens ga je aan de slag met de housekeeping lijsten en werk je tussendoor de mailbox bij. Daar komt je collega aanlopen en na een gezellig praatje komen daar de nieuwe gasten aan. De incheck begint! Je zorgt ervoor dat alle gasten zich van harte welkom voelen en zet je grootste glimlach op! Je denkt mee met de gasten door leuke suggesties te doen voor dag invullingen en vraagt of ze willen blijven dineren of kijkt of ze te enthousiasmeren zijn voor een van onze andere diensten. Je kijkt of er nog banquetingwerkzaamheden voor je klaarliggen, is er een offerte waar een bruidspaar op zit te wachten of moet er nog het een en ander gebeuren voor de zakelijke meeting voor over 2 dagen? Na een dienst vol met diversiteit aan werkzaamheden stap je weer op je fiets of in de auto met een tevreden gevoel huiswaarts.
Waar is onze front office medewerker verantwoordelijk voor?
De taken omvatten o.a. het in- en uitchecken van hotelgasten, banquetingwerkzaamheden, maken van kamerreserveringen, in goede banen leiden van het telefoonverkeer, administratieve werkzaamheden en de mails uit de mailbox verwerken.
Daarnaast ben je het centrale aanspreekpunt van het hotel en voorzie je de gasten van de gewenste informatie.
Wie ben jij?
Gastvrijheid zit je in de genen en je werkt met een glimlach op je gezicht. Je weet de gasten te verrassen, bent enthousiast, flexibel en hebt oog voor detail. Een ‘mensen-mens’ die makkelijk contact maakt met zowel gasten als collega’s. Je bent nieuwsgierig, pro-actief, assertief en denkt in mogelijkheden.
Wat moet onze front office medewerker kennen en kunnen?
Werkervaring heb je opgedaan in gerenommeerde hotelbedrijven, je bezit kennis van moderne communicatie-reserveringsystemen en je beheerst de Engelse en Duitse taal. Daarnaast heb je de opleiding MHS of een receptionisten-opleiding afgerond.
Wat mag onze front office medewerker van ons verwachten?
Een uitdagende en zelfstandige baan, parttime of fulltime. Naast een super leuke baan en prima salaris hebben we leuke secundaire arbeidsvoorwaarden, denk aan reiskosten, personeelsevenementen en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Ook kun je met tot wel 50% korting terecht in alle bedrijven.
Is je interesse gewekt, of heb je vragen betreft de vacature?
Neem contact op met Patrick Wolffenbuttel of stuur je sollicitatie naar hr@hoteldezon.nl